مقایسه زایمان طبیعی و‌سزارین

تصویر
۵ پاسخ

طبیعی با اپیدورال

قطعا طبیعی طبیعی خیلی خوبه خیلی

ما ک پاره شدیم
بزار پرینه هم اضافه شه
حداقل این یکی پارگی ترمیم میشه
پارگی روح و چکار کنیم 🤣🤣🤣🤣🤣🤭🤭🤭🤭

سزارین♥️

طبیعی هیچم‌ بهبودی زود نداره حداقل ۳۰ روز نمیشه نشست

سوال های مرتبط

مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری