من خیلی حس پریودی دارم پس چرا بی بی هاله افتاد 😭😭

۷ پاسخ

منم خیلی حس پریودی داشتم ایشاالله که بارداری عزیزم

اگه هاله ها از کمرنگ به پر رنگ می‌ره خب این حس طبیعی هست
منم یه بار با بی بی هاله پریود شدم

منم حس پریودی دارم عزیزم دوروز مونده هنوز

هاله ها همش دروغه من یه هفته بی بی چک هام هاله داشت. ولی امروز پریود شدم 💔

خب علائم بارداریه دیگه

بارداری هم مث پریودیه اولش ، هی حس میکنی میخوای بشی ولی نمیشی

خداروشکر😁مبارکه

سوال های مرتبط