باسلام🙋♀️منم ۳۷هفته ۶روز هنوز نزاییدم🤦♀️
منم نزاییدم هنوز خسته شدم از روز شماری
من😃😃
یه سوال شماهایی که زایمان نکردین هنوز
پله نوردی نمیدونم این ورزشا ک میگن اینا رو انجام میدین بازم دردتون نمیاد🥲
منم نزاییدم
منم فردا چهل هفته تموم میشه نزاییدم🥺
منننن😅
گهوارم زایید من نزاییدم دوباره نصب کردم که زایمان کنم😂
منم تا دقیقه نود زاییدن گهواره رفتم
روز آخریش زاییدم😐
هههههه
بنده👩🦯
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.