دکتر به من ۳۸هفته و دو روز نامه داد اونم به اسرار خودم میگفت تا ۳۹بمون،بعد یه روز قبلش کیسه ابم پاره شد تا برسم بیمارستان و دکتر بیاد دردای طبیعیم داشت شروع میشد😖
من ۲۰ خردادم ۲ روز باهم فرق داریم من ۳۸ هفته م اون موقع
چه عجیب!!همه دکترا تاریخ انتی رو در نظر میگیرن که
من با انتی ۳۷ و ۲ روز و با پریودی ۳۸ و ۳ روز زایمانمه
به منم ۲۳خردادوقت داد🫠🫤تازه گفته ۱۶ ام بیا نامتو بدم
وای منم دقیقا ۱۸خردادم طبق ان تی وقت داده میشه ۳۹ هفته و سه روز دیگه بریدم
منم نگه داشت تا۳۸و۵روز میرم🫠هر چقد گفتم قبول نکرد حتا من دهانه رحمم ۲ سانت هم شده بود داشت زودرس میشد ولی باز قبول نکرد
دکترا مشکلی نباشه تا ۳۹هفته نگه میدارم حالا چند.روز اینور اونور فرقی نمیکنه که تحمل کن عزیزم بذار بچهرشد کنه قشنگ
برای منم ۳۹هفته ۳روز وقت داده😩😩😩
طبیعی هسی یا سزارین
ب منم امروز نامه داد برای ۳۹ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.