۳ پاسخ

تا حالا هیچ کدوم و امتحان نکردم بهشون حس خوبی ندارم به نظرم گزینه های خوب زیاد هست

من تو فرنیش میریزم از هردو

من یکی دوباره نشاسته گندم دادم باهاش فرنی درست کردم

سوال های مرتبط

مامان فسقل(آروین💙) مامان فسقل(آروین💙) ۱ سالگی
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام ۱ سالگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 ۱۱ ماهگی