تا چند ماهگی باید اب جوشیده سرد شدیم بدیم به بچه؟؟

۲ پاسخ

کلا اب جوشیده همیشه خدمونم باید بخوریم اب شیر لوله کثیفه
من همیشه شب کتری بزرگ می‌ جوشونم صبخ که سرد شد توی بطری می ریزم میزارم یخچال مثل اب تصفیه هست دیگه ولی یخچال هم اب تصفیه داره

یک سال اول

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی