فردا آزمایش گلوکزمه برام دعا کنید 🥺 خیلی ازش میترسم

۴ پاسخ

از یه آزمایش ساده میترسی پس قطعا سزارین میکنی🤔

سعی کن گرمت نشه ک حالت بهم بخوره
یهو هم نخور
اروم اروم بخور
با آب خیلی خیلی یخ هم نخور
نفس های عمیق هم بکش باعث میشه حالت تهوع نگیری

من دوروز پیش دادم راحت راحت بود الکی اینجا بهم استرس وارد کردن

نترس هیچ ترسی نداره منم الکی به خودم استرس میدادم خداروشکر اونم رد میشه می‌ره استرس نگیر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی