خانوما بنظرتون من چندتا سونوی دیگه دارم خسته شدم

۳ پاسخ

اگه نه که دیگه سنو ندارییی تا ۳۶ هفته که برا مشخص کردن مدل سزارینه

اگه مث من خدایی نکرده اب دور بچه کم و زیاد باشه فرت و فرت باید بری سنو چک کنن متاسفانه

ی دونه فکر کنم اونم برا این که بفهمی بچه تو چه حالته

سوال های مرتبط