یعنی این وزن جنینم شده معضلی بخدا😅
به منم گفتن فعلا کمه دیگه باز هفته بعد سونو دارم ببینم چی شده انشاالله ک خوب شده باشه بخدا انقد اذیت میکنن دکترای سونو و زنان هزارتا انگ و کوفت و زهرمار میچسبونن هر سری هم دو سه نمونه سونو بایدم همونی که خودشون گفتن بری
خب بچه لاغره یعنی انقد عجیبه براشون؟ قرار نیست هر بچه ای دنیا میاد۴ کیلو باشه که یکی ۲۸۰۰ یکی۲۵۰۰یکی۳ دخترخاله خودم۱۷۰۰دنیا اومد الانم۳۰ سالشه حاملست 😅
خواهر زاده ی من ۲۲۰۰ بود دستگاه هم نرفت
دستگاه رفتن ربطی ب وزن بچه نداره که
اگه ریه مشکلی داشته باشه یا تنفس کم و زیاد باشه میره دستگاه
وزن اون قد مهم نیس سن بارداری مهمه
برا من ۲۶۰۰خداروشکر نرفت
من که دخترم ۲۵۰۰ به دنیا اومد دستگاه نرفت اصن
من۸سال پیش دخترم ۲ و ۶۰۰ ب دنیا اومد دستگاه همنرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.