با کلی استرس و سرکلاژ برید برای خرید سیسمونی 😍😍

تصویر
۱۲ پاسخ

بسلامتی☺️
منم سرکلاژم ولی دکترم گفته تا۳۴هفته باید همش درحال درازکش باشی🥲

چه علائمی داشتی ک سرکلاژ کردی؟

منم شنبه رفتم چکاپ برای سرکلاژ گفت دهانه رحم بستس گفتم میتونم برم یه مغازه سیسمونی ببینم اجازه داد به. گفت برو خونه مطلق باش قبلشم استراحت مطلق بودم
مراقب خودت باشه انشالله بسلامتی خرید کنی

مراقبت کن عزیزمم

بسلامتی عزیزمم😘😘

دختر جون ایشالله به سلامتی
اما رفتی هیجان زده نشو هر بیست دقیقه سعی کن بشینی استراحت کنی ک‌ اومدی خونه اذیت نشی

چقد خوشگلین توی بارداری.
من انگار قیافم بی حاله😄😄😄

منم دوقلو سرکلاژ کلی پله خونه مجبور شدم رفتم سیسمونی تخت گرفتم ولی ترشح پیدا کردم رفتم سنو تست امنشور. پول تخت. از چشمم در اومد😂😂

بسلامتی عزیزم منکه میترسم برم آبجیا آقام میرن عکس واسه من میفرستن

من که همه رو اینترنتی خریدم

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ای‌کاش‌" نباشه ✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

من همه رو اینترنتی خریدم

بسلامتی و دل خوش .
من رفتم بازار یبارش ۴ ساعت .فرداش هم ۵ ساعت .
روز دوم آخرای خرید احساس کردم بچه داره میاد بیرون‌
خیلی وحشتناک بود .
از من به شما نصیحت .
خرید میری . حتما نیم ساعت پیاده روی یه ده دقیقه بشین.
بیشتر از ۳ ساعتم پیاده روی نکن.
هر روز برو چند تا تکه رو بخر .

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥰 مامان نیکان🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی