شربت امگا 3 بدم اشكال نداره؟

۳ پاسخ

یه جا خوندم زیر دوسال خوب نیست

برای چی خوبه؟

نه چ اشکالی داشته باشه من دارم ۴ماهه به دوقلوهام میدم نارسم بودم خیلی خوبه براشون

سوال های مرتبط

مامان 🩷𝓔𝓵𝓪𝓻𝓪🩷 مامان 🩷𝓔𝓵𝓪𝓻𝓪🩷 ۲ سالگی
مامان nellin
🌞🌈 مامان nellin 🌞🌈 ۲ سالگی