۳ پاسخ

سلام ستاره جان خوبی نورام...خوبه که خداروشکر وزنش چرا نگرانی؟دکتر نگفت غذا شروع کن؟

دختر منم۱۹۰۰ بود ۳ ماهگی ۵ بود وزنش خوبه

خیلی خوبه دیگ شما باید به نسبت وزن تولد بسنجی نه بپه های همسنش

سوال های مرتبط