۹ پاسخ

دخترای من دوتاشون استفاده کردن خیلی قشنگ بازی میکنن

من که نمیزارم فقط ند روز جنگ گذاشتم میگن به بچه پسر خیلی ظرر داره

خب از این بعد بعد نذار
من نذاشتم

من دیشب از عمه ام قرض کردم اصلا دوست نداره 😂

من پسرم استفاده کرداز ۵ ماهگی مشکلی نداشت شکر خدا

دخترمم الان ۶ ماهشه عاشق روروئکه تو خونه میچرخه بازی میکنه مشکلی هم نداره فعلا شکر خدا

واسه چی

چرا
الان ما که استفاده کردیم چه بلایی سرمون اومده 🤦‍♀️🤦‍♀️

یعنی نگیرم؟🤔

چرا مگ چشه

سوال های مرتبط