سلام کسی از روروئک استفاده می‌کنه

۸ پاسخ

آره من میزارم بچم خیلی دوست داره

منم استفاده میکنم ولی کم

اره منم استفاده میکنم خیلی سرگرم میشه

من مدام روزانه میزارم روزی سه چهار ساعت اما نه پیوسته

بله من

بله من روزی10دیقه میذارم

بله من

بله من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان مهواو جوجه 🐤🐣 مامان مهواو جوجه 🐤🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی