۳ پاسخ

حرارت بدن بچه ازسرش بیزون میره طبیعیه

نه عزیزم
تب از۳۷ به بالا شروع میشه
۳۷ و ۱ دیگه تب حساب میشه

دما بین ۳۶/۵ تا ۳۷/۵ نرماله

سوال های مرتبط