من ی ذره کار میکنم زیر شکمم تیر میکشه …طبیعیه؟

۳ پاسخ

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

منم اینطوریم دکترم گفت بخاطر رشد رحمه چیزی نیس

آره عزیزم منم همینم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری