۴ پاسخ

منم همینجورم، والا میگن طبیعیه، شکمم که خیلی تیر میگیره ول میکنه

طبیعیه من هرروز اینطوریم
فکرکنم رحم داره جا باز میکنه

منم واژنم تیر میکشه جدیدا

منم از دیشب همین جورم🤦‍♀️ی بار اینور زیر شکمم درد میگیره ی بار وسطش ی بار اونورش🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد