درد واژن تو هفته من طبیعیه؟مثل موقع پریودی که واژن درد می‌کنه و تیر می‌کشه.

۲ پاسخ

برای منم دو سه روزه بعضی موقع اینجوری میشه ولی خیلی کمه

من درد واژن نداشتم فقط گاهی اوقات زیرشکم قسمت رحم تیر میکشید
ولی شنیدم بعضیا درد واژن میگیرن نمیدونم دیگه چندهفته

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی