۴ پاسخ

احتمالا به این خاطر میگن که معده بچه اذیت میشه تو مریضی، آهن و مولتی بیشتر تحریک میکنن. مثلا دختر من اگر استامینیفن بدم تا چند روز رفلاکس داره، مولتی تشدیدش میکنه.

چون بدن خودش داره با بیماری مقابله میکنه ....
هضم مکمل خودش یه پروسه ست برای بدن و وقتی با بیماری داده بشه ، انگار بدنو مجبور به اضافه کاری کردی ...

دکتر ۳ روز پیش به من گفت آهن نده مولتی بده

واقعا من نمیدونستم

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری