من زدم
دکتر ت کیه؟!
دکتر امروز بهم داد از ۴پریود بزنم
منم زدم برا تخمک کشی
من از روز ۴ میزنم تا ۱۵ ۱۴ سیکلم
من از روز سوم تا ۱۳ سیکلمم زدم باعث رشد و تقویت شد
بله خوبه بزن حتما . فقط سعی کن هرروز یه ساعت مشخص بزنی چون هورمونیه .مثلا هرروز تا ۵ عصر بزن
بله من ۲ بار زدم یه بار برا iui یه بار ۲ ماه پیش خوبه برا رشد فولیکول و بالغ شدنش
برا من زده روز ۷ ۸ و ۹ و ۱۰
من زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.