خانما کسی این آمپول رو زده خوبه ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من زدم

دکتر ت کیه؟!

دکتر امروز بهم داد از ۴پریود بزنم

منم زدم برا تخمک کشی

من از روز ۴ میزنم تا ۱۵ ۱۴ سیکلم

من از روز سوم تا ۱۳ سیکلمم زدم باعث رشد و تقویت شد

بله خوبه بزن حتما . فقط سعی کن هرروز یه ساعت مشخص بزنی چون هورمونیه .مثلا هرروز تا ۵ عصر بزن

بله من ۲ بار زدم یه بار برا iui یه بار ۲ ماه پیش خوبه برا رشد فولیکول و بالغ شدنش

برا من زده روز ۷ ۸ و ۹ و ۱۰

من زدم

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
دختر عرب🥰 دختر عرب🥰 قصد بارداری
منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری