طول سرویکس و جنسیت حتما در برگه آنومالی نوشته میشه؟

۵ پاسخ

سلام عزیزمم.شما ی بار آزمایش اسپرم گذاشته بودید خیلی ضعیف بود.
چطور باردار شدین طبیعی؟؟؟
چ دارویی خورد همسرت؟خیلی مدت اقدام بودی؟؟

اره گلم

آره مینویسن برای من امروز نوشت

بله

آره می نویسن

سوال های مرتبط

مامان ILiya💙 مامان ILiya💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جیکر طلا❤️👶🏻 مامان جیکر طلا❤️👶🏻 ۱ ماهگی