من بیشتر روی نشستن گیرم برام سخت شده 🫤 حالا بدبختی اینه کارم نشستنی هست و کلا در حال کشتی گرفتن با خودمم 😑😑
منم. رو کمر بخوابم بهترم اما نمیشه
الان چند روزه واقعا نابودم از کمردرد و لگن و استخون واژن .. و هزارتا درد دیگه
چه عجیب! یعنی وقتی به پشت میخوابید حالتون بهتره؟!
منم وقتی وایسادم خیلی درذ میکنه داغونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.