۴ پاسخ

من بیشتر روی نشستن گیرم برام سخت شده 🫤 حالا بدبختی اینه کارم نشستنی هست و کلا در حال کشتی گرفتن با خودمم 😑😑

منم. رو کمر بخوابم بهترم اما نمیشه
الان چند روزه واقعا نابودم از کمردرد و لگن و استخون واژن .. و هزارتا درد دیگه

چه عجیب! یعنی وقتی به پشت میخوابید حالتون بهتره؟!

منم وقتی وایسادم خیلی درذ میکنه داغونم

سوال های مرتبط