۲ پاسخ

اگه شیرخشک کمکی میدی بایدقرص LDبخوری

اگه شیرخودتو میدی قرص شیردهی لاینسترنول بخور یکسره باید بخوری سرساعت معین ونباید قطعش کنی تا6ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی
مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی