۴ پاسخ

از شیر گاو بهتره ولی از کجا میخای بیاری. مگه شیر بز پاستوریزه هست؟

البته یکم غلیظه و ممکنه سنگینش بشه یکم اب قاطیش کن

نه عزیزم
نزدیک ترین شیر به شیر مادره
منم چند باری دادم به دخترم
فرنی هم با شیر بز براش میپختم

اگ میسازه بهش بدع از ۱سال مجاز

سوال های مرتبط

مامان کایان و آنوشا مامان کایان و آنوشا ۱۵ ماهگی
مامان Arsin👶🏻🫀🥰 مامان Arsin👶🏻🫀🥰 ۲ سالگی
مامان تمشک مامان تمشک ۱ سالگی
مامان دل آرا 💞 مامان دل آرا 💞 ۱۴ ماهگی