خانوما میشه همراه با سزارین لابیاپلاستی هم کرد؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

میخوای از دو طرف هم درد بکشی؟ باز طبیعی بود آدم تحمل می‌کرد ولی به نظرم انجام نده

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن

ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون

بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان

ممكن ارسال ميشه

rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
09012425397

تصویر

من بعداززایمان طبیعی همونجا هم واژینوپلاستی انجام دادن برام....من بیهوشی نخاسم و گفتم فقط بیحس کنین ک بتونم بچمو ببینم🌱

ن انجام نمیدن

میخوای دماغتم بده عمل کنن یجا 🙄🤨🤨

از جونت سیر شدی من لابیا رو تنها کردم ۲ماه عذاب کشیدم چه برسه با زایمان

نه گلم نمیشه
چون هورمونا الان بهم ریخته اندازه لابیا و شکلش یخورده عوض میشه تو بارداری به همین دلیل واسه روز زایمان انجام نمیدن میگن باید ۶ ماه از زایمان بگذره بعد انجام بدی

حتی اگر طبیعی هم باشی انجام نمیدن میگن باید حداقل ۶ ماه بگذره

نههه نکن این کارو

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ای‌کاش‌" نباشه ✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

اگه طبیعی بودی یچیزی ولی خیلی بده از دو جا نامرتبط بخیه بخوری

نه نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری