خانما شما بچه هاتون میبرید پیش یک یا نه؟

۲۲ پاسخ

نه بابا بااین هزینه ها پیش دوهم واجب نیس

نه چون خودم نقاشی میبرمش ژیمناستیک پارک سرش گرمه ۲ سایه جنگ هست حضوری مجازی مشخص نیست۳ غیر انتفاعی خوبه که رو ۷۰ تا ۱۰۰ تومنه جدا از پول هر روز خوراکی سرویس لباس کفش کوله وسایل ۴ خیلی کوچیکه هم مریض زیاد میشه هم از پس خودش بر نمیاد

بله حتما

برا منم لینک میفرستین پسرم 1401هستش

اره همین سالم مهد بردمش

خودم مربی پیش دبستانم با خودم میبرمش🫠

بله. ثبتنام هم کردم براشون بهتره

خیلی خوبه بچه آمادگی پیدا میکنه برای حضور تو اجتماع
قبل از این که اجبار روش باشه نمه نمه دوری از مادر رو تمرین میکنه
من از مهد شروع کردم دوره جذب داشتن سه ماه وقت گذاشتن تا از مادر جدا بشه و به مربیش وابسته بشه
الان اجتماعی تر شده
مستقل تر شده
حرف گوش کن تر شده
از خودخواهیش کم شده

من خودم پیش نرفتم و از این بابت خیلی آسیب دیدم

اگه حضوری بشن حتما

نه چون زایمانم مهر میشه نمیبرم

بله صددرصد میبرم،خیلی خوبه بچه تو محیط دیگه باشه،تازه کلی هم آموزش میبینن.

نه چون خیلی کوچیکه

بله میبریم تو هم ببر چیز خوبیه

خیر نمیبرم

نه.......

بله میبرم ثبت نامش کردم

ن پیش دو میفرستم
وابسته اس میترسم بهانه بگیره🥲

بله حتما ميفرستم

بلههه عشق مامان

دخترمن سال بعدمیره پیش دبستان۲

نه
همون پیش دو ثبت نامش میکنم

نه ...

سوال های مرتبط