عدد انتی ۱.۶۷ خوبه ؟؟
ضربان قلبشم ۱۶۱ بود نرماله بنظرتون؟؟🤨🥹

۶ پاسخ

مبارکه عزیزم ایشالله بسلامتی بغلش کنی برای منم دعا کن فردا دارم استرس دارم ♥️

عدد انتی از چند تا چند باید باشه؟

اره خوبه
ضربان قلب من 167 بود

آره خوبه برامن دقیقا مث خودت بود جنسیت هم دختر شد بهت احتمال ندادن

بچه رو احتمال ندادن انتی؟

بله مهربونم مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری