منم دخترم ۳۶هفته به دنیااومد خداروشکر دستگاهم نرفت
دیگه نمیدونم این بار چی میخوادبشه
واس من سر پسر اولم ۱۲سال پیش
سونو گفته بود ۳خرداد
ولی ۱۱اردیبهشت به دنیا اومد
کیسه آبم پاره شد و طبیعی به دنیا اومد🙂
همون روز هم مرخص شدیم
نمیدونم سر این یکی چجوری میخواد بشه
بله من بود35هفته به دنیااومدولی داخل دستگاه نرفت وزنشم عالی بود
من...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.