۷ پاسخ

یه مقدار یخ بذار روی ورمش کمتر بشه و درد نکنه دیگه
اگر تو بیداری نمی‌ذاره وقتیکه خوابید براش بذار

جای ضربه اگه ورم نکنه نگران کنندس عزیزم

چیزی نیست

تا دو ساعت باید زیر نظر بگیریش بالا نیاره و حالش بد نشه
اگ تو این مدت خوب بود حالش ک چیزی نیس
ورم سرشم تا فردا ببین چطور میشه اگ زیاد شد ببر دکتر حتما

آخ‌الهی
فقط چک کن بعده شیر انشاالله بالا نیاره مشکلی نیست

بعد شیر خوردن بالا نیاورد و حس کردی بی حال و گیج نیست اشکال نداره ولی نخوابونش فعلا ببین وضعیتش چجوری میشه

اگ شیر بخوره بالا نیاره بازی کنه چیزی نیس نگران نباش پسر من هزار بار اینجوری شده

سوال های مرتبط