۷ پاسخ

عزبززززم مبارکه ♥️♥️♥️

چاپخانه ها درمیارن این برچسب هارو مال پسرمن بیست تا درآوردن صدوپنجاه تومن

مبارکش باشه منم برا آش دندونی پسرم اینجوری برچسب زده بودم خیلی خوب میشه

مبارکش باشه
بسلامتی 🌹❤

مبارک باشه این برچسب از کجا تهیه کردی

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

این برچسب خودتون طراحی کردید ؟ چاپش چند در اومد ؟

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️نیهان🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️نیهان🧚‍♀️ ۱ سالگی