نه اصلا استفاده نمیشه چون سنگین بچه روکه میزاری توش حملش مشکله من که اصلا استفاده نکردم
من برا پسرم گرفتم دیگه تا زمانیکه ۱ سالش شده بود هم عادت کرده بود تو کریر دراز میکشید کارتون های جم کیدز رو نگاه میکرد😁🤣
و چون از سن کم کارتون نگاه میکرد خیلییییییییییی زود حرف زد ،الانم ک هفت سالشه انقد حرررررف میزنه,حتی گاهی شبهای مافیا نگاه میکنه بامون،چقدرم تحلیل میکنه😁گاهی حس میکنم بزرگ تر از سنش صحبت میکنه
من خریدم خیلی نیاز شد مخصوصا اینکه جایی میرفتم جاش امن بود دلهره نداشتم ک کسی رو بچع بیفته یا چیزی
من خیلی استفاده کردم مخصوصا مهمونی ها تکون میدادم همونجا میخوابید جاش هم امن بود
برای توی ماشین هم جای صندلی ماشین استفاده میکردم
مبارکش باشه
اصلا اصلا کریر به درد نمیخوره ساک ست با کالسکه نگرفتی
نه کریر واقعا بدرد نخوره
من کریر بیشتر ازکالسکه بدردم خورد
مبارکه عزیزم قشنگه اره به نظرم بگیر من که گرفتم
روروک چند گرفتی گلم
کالسکه ای که گرفتم خودش هم ست کریرشم داشت همین رنگ کالسکت برو کریر بگیر من که دیدم اطرافیانم خیلی استفاده میکردن
من که نگرفتم
ن خیلی استفادهنمشه من کنگرفتم
چرا از مشنبا در میارید بذار نو بمونه
عزیزم مبارکش باشه😍
اره به نظرم من خریدم
مبارک باشه رنگ قشنگی انتخاب کردی
من ک داشتم استفادا شد برا دخترمم گذاشتم ایشالهه استفاده کنم
اره دیگه واسه اوردنش از بیمارستان نیازه
کالسکه چن گرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.