۶ پاسخ

ساختمان سلامت

ی بار دانش بردم خوب بود

دانش بردم یبار خوبه تا عصرم جوابشو‌میدن

آزمایشگاه صدر (سربالایی ولیعصر)
آزمایشگاه سینا فک کنم گلگشت هست
اینا آزمایشگاه های معروف تبریز هستن
من 3 بار پسرم رو بردم صدر
به هرحال بچه است و گریه خواهد کرد ولی خونگیریشون خوبه نگران نباش
پسر من 3ماه بود بردم خیلی قشنگ خون گرفتن

سلامت هم تمیز هم خوب رسیدگی میکنن با بیمه ما طرف قرار داد بود پولم ندادیم همیشه میریم اینجا ما

من تازه بردم سلامت

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی