ساختمان سلامت
ی بار دانش بردم خوب بود
دانش بردم یبار خوبه تا عصرم جوابشومیدن
آزمایشگاه صدر (سربالایی ولیعصر)
آزمایشگاه سینا فک کنم گلگشت هست
اینا آزمایشگاه های معروف تبریز هستن
من 3 بار پسرم رو بردم صدر
به هرحال بچه است و گریه خواهد کرد ولی خونگیریشون خوبه نگران نباش
پسر من 3ماه بود بردم خیلی قشنگ خون گرفتن
سلامت هم تمیز هم خوب رسیدگی میکنن با بیمه ما طرف قرار داد بود پولم ندادیم همیشه میریم اینجا ما
من تازه بردم سلامت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.