بچه ها کسی. بیمارستان آریا مشهد زایمان داشته چطوری بود

۲ پاسخ

ای ننه تو هنوز نزاییدیییی🥺

بله من زایمان کردم راضی بودم ولی هزینه هاش خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان آریا💙مِهرا💝 مامان آریا💙مِهرا💝 ۳ ماهگی