خیر،پزشکا اصلا توصیه نمیکنن
نه من نگرفتم بنظرم جزو واجبات نبود برای من
من نگرفتم.میگن منسوخ شده.شاید زمانش ک رسید واکر گرفتم
من نگرفتم بعدا پشیمون شدم مال یکی از اقوام نو بود گرفتم
جزو واجبات نبود برام نخریدم اگر اون زمان لازم بشه شاید بخرم نشه هم که هیچ
من نگرفتم
من تو مقاله هاخوندم به ستون فقرات و پا آسیب میزنه تو بزرگسالی بیشتر آسیب ها از کودکی میمونه که اینم جزو یکی از اوناست که آسیب های ستون فقراتیش بعدا مشخص میشه،تو خیلی کشورا ممنوع شده و حتی جریمه نقدی میکنن
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون
بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان
ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
09012425397
من هنوز نگرفتم
میگن واکر بهتره ولی بنظرم امنیت روروئک بیشتره
من گرفتم استفاده ام کردم مشکلی ام نبود
من واکر گرفتم
ن من جدیدا میگن ضرر داره خودمم نمیخوام بگیرم
بله من خریدم
نه پزشکا میگن واس ستون فقرات خوب نیست نخریدم
من هم واکر گرفتم هم روروئک
مننگرفتم
من گرفتم
نه من واکر ۴ کاره گرفتم
والا مغازه دار کرد تو پاچم والا ضروری نیست بعدا هم میشه خرید
من نگرفتم چون منسوخ شده به جاش واکر گرفتم
من گرفتم
البته من جوری گرفتم که واکر هم میشه
نه من واکر گرفتم
روروئک منسوخ شده.
روروئک منسوخ شده عزیزم،میگن واکر بهتره
اره من گرفتم
نه من نگرفتم
من گرفتم بستگی به استفاده خودت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.