والا من از ترس فامیل جرعت نکردم اون چیزایی که از قبل بوده رو نگیرم انقد زر میزنن که
اینه واکر
پسر من روروئک سوار بود .با دکترش مشورت کردم.
روی هم روزی نیم ساعت یا چهل و پنج دقیقه میذاشتم ،خیلی دوست داشت. خدا رو شکر همه چی اکی هست. هر چیزی بیش از حدش ضرر داره.ف
از پزشک متخصص بپرسید
من از پرسیدم مخالف استفاده از روریک و واکر بود چون رو فرم پای بچه مخصوصا پرانتزی شدن اثر میذاره
من اینو به عنوان واکر خریدم ولی احتمالا روروئک هم به وقتش بخرم... من خودم و همه اطرافیانم از روروئک استفاده کردن هیچ کدوم هم مشکل اسکلت و اینا نداریم
منی که بچه کوچیک دارم و تازگیا راه افتاد تجربه کردم واقعا روروئک چرته اصلا پسرم توش نمیرفت بیشتر کنجکاو بود بره روش بشینه گاهی میرفت پشتش هلش میداد بنظرم واکر بیشتر به کار میاد
روروئک پای بچرو پرانتزی میکنه
از اینا عزیزم
روروئک ممنوع شده
داخل نت از این تشک های بازی هست خیلی خوبه بعضی هاشون تبدیل ب واکر میشن
دوتا کاربرد دارن ازاونا بگیری خیلی خوبه
منکه میگم روروئک بهتره واکر ممکنه زمین بخوره خب
خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.