میخوام واکر هانگر بخرم ، البته هنوز پولشو ندارم😂
فعلا هیچکدوم
وای قصد دارم واکر بگیرم از روروئک بهتره
هیچکدام
فعلا هیچی
هیچ کدام
روروئک
بنظر من روروئک بهتره برا بچه ای ک تازه میخاد راه بیوفته تا واکر
روروئک خودش پاهاشو میزنه راه میره دیگ ولی واکر باید بگیره خب بچه چقد جون داره ک واکر رو بگیره راه بره
روروئک
روروئک
من واکر خریدم از اون مدلش که به تشک بازی هم تبدیل میشه
روروئک
من روروئک گرفتم ک واکر هم میشه
من مامانم روروئک خرید 🫤🫤
روروئک
باباش میگه مگه پیره واکر بخریم براش🥴
منم هیچکدوم
هیچکدوم
هیچکدوم
دوتاشم مامانم خرید
هیچ کدوم.اخه شنیدم روروئک برای پای بچه.خوب نیست
هیچکدوم نگرفتم پسرمم یکسال و ده روزش بود خودش بلند شد راه رفت
من هیچ کدوم رو نگرفتم
من هیچی نمیخرم چون نمیخوام بچم استفاده کنه
روروئک مامانم گرفته
روروئک
خیلی چیزای ب درد نخورین واکر نیست اون راکر ، روروئک هم که خطرناک ترینه
هیچکدوم😁😂
روروئک دکترا مخالفن میگن پای بچه رو پرانتزی میکنه دکترم گفت نخر
واکر هم زود میخرم براش وقتی راه بیوفته
هیچ کدام
هیچکدوم و نگرفتم
من مجبوری رورویک خریدم
خوب نیس اصلا میگن ضرره برای پاهای بچه
من واسه پسر اولم روروئک خریدم و الان سالمه😁😅
من خودم فعلا یا هیچکدوم
من روروئک خریدم
من رورورک خریدم که سه کاره اس واکر هم میشه
یاهیچ کدوم🤣🤣🤣
روروئک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.