۳۴ پاسخ

میخوام واکر هانگر بخرم ، البته هنوز پولشو ندارم😂

فعلا هیچکدوم
وای قصد دارم واکر بگیرم از روروئک بهتره

هیچکدام

فعلا هیچی

هیچ کدام

روروئک
بنظر من روروئک بهتره برا بچه ای ک تازه میخاد راه بیوفته تا واکر
روروئک خودش پاهاشو میزنه راه میره دیگ ولی واکر باید بگیره خب بچه چقد جون داره ک واکر رو بگیره راه بره

روروئک

روروئک

من واکر خریدم از اون مدلش که به تشک بازی هم تبدیل میشه

روروئک

من روروئک گرفتم ک واکر هم میشه

من مامانم روروئک خرید 🫤🫤

روروئک
باباش میگه مگه پیره واکر بخریم براش🥴

منم هیچکدوم

هیچکدوم

هیچکدوم

دوتاشم مامانم خرید

هیچ کدوم.اخه شنیدم روروئک برای پای بچه.خوب نیست

هیچکدوم نگرفتم پسرمم یکسال و ده روزش بود خودش بلند شد راه رفت

من هیچ کدوم رو نگرفتم

من هیچی نمی‌خرم چون نمی‌خوام بچم استفاده کنه

روروئک مامانم گرفته

روروئک

خیلی چیزای ب درد نخورین واکر نیست اون راکر ، روروئک هم که خطرناک ترینه

هیچکدوم😁😂
روروئک دکترا مخالفن میگن پای بچه رو پرانتزی میکنه دکترم گفت نخر
واکر هم زود میخرم براش وقتی راه بیوفته

هیچ کدام

هیچکدوم و نگرفتم

من مجبوری رورویک خریدم
خوب نیس اصلا میگن ضرره برای پاهای بچه

من واسه پسر اولم روروئک خریدم و الان سالمه😁😅

من خودم فعلا یا هیچکدوم

من روروئک خریدم

من رورورک خریدم که سه کاره اس واکر هم میشه

یاهیچ کدوم🤣🤣🤣

روروئک

سوال های مرتبط

مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۲ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی