۱۹ پاسخ

من برای بچه اول استفاده کردم
خیلی هم راضی بودم
یادم نیست چه مدت استفاده کردم
ولی یه مدت حکم صندلی غذا داشت براش فقط همونجا غذا میخورد

روروئک اساس دست من بود
درسته یه مدت بعد بچه رو پنجه راه میره ولی کلا دختر من یک ماه رو پنجه راه رفت بعدش قشنگ راه افتاد

من نخریدم
پسرم اصلا تو روروک نمیموند
بچه خواهرم داشتم گذاشتم دوبار خودشو پرت کرد پایین نزدیک بود سرش آسیب ببینه.
ضمن اینکه کلا روروئک برای بچه‌ها مضره میگن پا اردکی میشن

نمیخرم

نه خوب نیست واکر میخرم براش

من خریدم

من‌واکر‌گرفتم

نچ نچ

نه منسوخ شده

نخریدم

نه خوب نیستش

من نخریدم

من نخریدم
کریر هم نخریدم گفتن خوب نیست

نه راکر خریدم

من واکرگرفتم بجاش

من که نه . اخه دیدم یکی از دوستان تعریف میکرد بچهشون همش رو پنجه راه میره بخاطر روروئم

من نخریدم

من خریدم

نه
میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر👶🏻💚 مامان پسته پسر👶🏻💚 هفته سی‌ودوم بارداری