ماماناچه برند بهداشتی میخرید‌ واسه بچه شما؟؟

۱۵ پاسخ

فیروز

پینو گرفتم

من همه ی لوازمشو چیکو گرفتم از شامپو و لوسیونش خیلی راضی بودم
ولی بوی ضدعفونی کننده ش و حس کردم موند تو شیشه و پستونک ، دیگه ازش استفاده نکردم
وسطا یبار شامپو پینو گرفتم موهای دخترمو مثل نمد خشک و کدر کرد برعکس چیکو که مو رو نرم و ابریشمی و براق میکنه

پینو و فیروز و بیبی لند و وی کر .. همشو گرفتم من .

پینو

من مامابی بی گرفتم

فیروز گرفتم من

شامپو سر وی کر آبی رنگ گرفتم خیلی بوش ملایم و خوبه
شامپو بدن هم فیروز سبز رنگ

من پینو گرفتم همه چیشو

پینو گرفتم منم

فیروز

فیروز

من پینو گرفتم

فیروز خریدم

فیروز

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد