سلام خانما به نظرتون روروئک بخریم یا نه؟

۹ پاسخ

برای ستون فقراتش خوب نیست

من که خریدم بنظرم خیلییی کاربردیه

بجاش واکر بخر اگه خواستی رورویک خوب نیست میتونی کلا نخری بهتره بچه دستشو بگیره اطراف راه بیوفته سالم تره

خریدم

من نخریدم کلا دو سه ماه استفاده میشه بعدم تحقیق کردم گفتن زیاد برای ستون فقرات بچه خوب نبست

من خریدم میگن خیلی به درد میخوره بچه مشغول میشه باهاش

من میخرم بچه مشغول میشه باهاش

من ک خریدم چون واسه موقعی ک خودمون کار داریم تو خونه خیلی مفیده

سلام به نظر من خیلی جا میگیره و به اندازه‌ی جایی که میگیره کاربرد نداره به خاطر همین نخریدم

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی