من هنوز نمیتونم روروئک بگیرم یا واکر

۵ پاسخ

روروعک دیگه منسوخ شوده برا پاهاش خوب نیست

من هیچکدوم نخریدم

من دوتاشم خریدم

کلا نگیر.اصلا یهو میبینی خودش زود راه میوفته نیازی نداره به واکر

واکر بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۲ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری