بجای روروئک واکر بگبریم چطورع؟؟؟؟؟
کسی تجربه داشته

تصویر
۹ پاسخ

اینجوری اگه بچه ی لحظه دستشو ول کنه میخوره زمین ک

میگن بهتره از روروئک ،
ولی خب بر استفاده از واکر بچه اول باید تعادلشو تو ایستادن بدست بیاره،
من روروئک خریدم چون بزی وختا میشه گزاشتش توش ،ارتفاعشم تنظیم میکنم ک پاهاش ب زمین برسه
و راحت ب یسری کارا برسم ،
اونقد زیادم قرار نیس استفاده شه ک اسیبایی ک میگن بزنه🤨درکل بنظرم واکر جذابتر ولی روروئک بدردبخورتره

بنظرم خیلی بهتره من روروئک نمیگیرم

مادرت دخترام گرفتم ولی برا هیچ کدوم استفاده نکردم خودشون خود به خودی اولی نه ماهگی ودومی ده ماهگی شروع به راه رفتن کردن و روروئکشون تو کمد گذاشتم هنوز نو هستش

من که طبق تجربه اطرافیانم واکر گرفتم ولی بازم باید تجربه کنیم هر بچه ای یجوره

چقدم قشنگه بچه رو خیلی سرگرم میکنه

روروئک بهتره بنظرم

ولی راه راهک رو. پای خودشه بهتر نیست؟

نه روروئک خیلییییی بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری