۱۰ پاسخ

من یه روروئک گرفتم پشتش جای دست داره . پایینشم میلش درمیاد . واکرم میشه

فک نکنم درست باشه

هیچکدوم ولی یه کالسکه هایی هستن واسه عروسک ها هم کار واکر میکنن هم اسباب بازیه بچه عروسک می‌ذاره توش

من ی روروئک گرفتم واکر هم میشه

ببخشید اینو میگم واکر به من حس بدی میده

هیچکدوم رو نمیگیرم

هیچ کدوم روند طبیعی خودش رو طی میکنه نظر منه .ولی کلی اگه میخوای بگیری واکر بهتره

هیچ‌کدام

من روروئک

من جدیدا هی می‌شنوم ک میگن روروئک برا پای بچه ضرر داره نمیدونم چ کنم واقعاً

سوال های مرتبط

مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۲ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی