خانما کسی بعداز سزارین سرگیجه گرفته من همیشه سرگسجه دارم

۵ پاسخ

چون سزارین خون زیادی از دست میره باعث کم خونی میشه که سرگیجه هم علایم کمدخونیه دیگه

اره منم داشتم مال ضعف بدن سرپا نمون چیزای مقوی بخور

کم خونی ضعف کردی...چیزای مقوی بخور...مولتی ویتامین بخور

اره بهتر میشی منم اینطوری بودم چشام سیاهی میرفت

من زایمان اولم داشتم بخاطر کم خونی شدید

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان Delvin مامان Delvin ۱۳ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی