چون سزارین خون زیادی از دست میره باعث کم خونی میشه که سرگیجه هم علایم کمدخونیه دیگه
اره منم داشتم مال ضعف بدن سرپا نمون چیزای مقوی بخور
کم خونی ضعف کردی...چیزای مقوی بخور...مولتی ویتامین بخور
اره بهتر میشی منم اینطوری بودم چشام سیاهی میرفت
من زایمان اولم داشتم بخاطر کم خونی شدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.