۹ پاسخ

دیگه مگه میشه دو سال غم نداشته باشی چون باید شیر بدی . مگه دست خود آدمه

عزیزم مواظب باش افسردگی بعدزایمان نگیری سعی کن حتما اروم شی بعد ب بچه شیربده

وای چقدر بده من ی شب با گریه به بچم شیر دادم😔😭

تنها نیستی منم امشب گریه کردم

بمونه گرسنه بهتره تا شیر بغض بخوره تازه آروم هم که شدی بدوش بریز دور بعد دوباره شیر بده

چرا داره ،شیر تو بدوش ب بچه نده ،ما میگیم شیری ک مادر غصه خورده و بچه بخوره روش تاثیر میذاره بچه عصبی میشه یا استرسی میشه

نه اون شیر رو نده خودش باعث نفخ و دل درد و چیزای دیگه میشه

رو بچه تاثیر داره

میگن خیلی بده با غصه شیر نده

سوال های مرتبط

مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی