دیگه مگه میشه دو سال غم نداشته باشی چون باید شیر بدی . مگه دست خود آدمه
عزیزم مواظب باش افسردگی بعدزایمان نگیری سعی کن حتما اروم شی بعد ب بچه شیربده
وای چقدر بده من ی شب با گریه به بچم شیر دادم😔😭
تنها نیستی منم امشب گریه کردم
بمونه گرسنه بهتره تا شیر بغض بخوره تازه آروم هم که شدی بدوش بریز دور بعد دوباره شیر بده
چرا داره ،شیر تو بدوش ب بچه نده ،ما میگیم شیری ک مادر غصه خورده و بچه بخوره روش تاثیر میذاره بچه عصبی میشه یا استرسی میشه
نه اون شیر رو نده خودش باعث نفخ و دل درد و چیزای دیگه میشه
رو بچه تاثیر داره
میگن خیلی بده با غصه شیر نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.