خانوما تو هفته ی من کله پاچه میشه خورد؟

تصویر
۶ پاسخ

من ک سیرابی و بقیه اعضاش خوردم اوق زدنم و حالت تهوم خیلییییییی کم شد

کله پاچه تو کل بارداری ماهی یک بار مجازه
فقط باید مغزشو نخوری
بقیه چیزاشو بخور

اره من واسه بچه اولم مرتب میخوردم

والا من می‌خوردم همه دکتر ها یه حرف میزن یکی میگه بخور یکی میگه نخور بخور راحت باش هیچی نمیشع من بیشتر از 10بار خوردم

سه ماهه اول سیرابی و دل و قلوه و کله پاچه و.... نخور فقط دکترم گفت

اره چرا ک ن فقط زیون و چشم نخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دهم بارداری
مامان نخودفرنگی👶🏻 مامان نخودفرنگی👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری