۲ پاسخ

تنبلی داشتم بدون آزاد سازی باردار شدم شکر خدا

بله گلم برو تایپیکمو بخون اونجا درباره تنبلی گفتم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری