بااینکه فعالیتمم زیاده،میگن ورزش خوبه اصلاح سبک من صب تاشب سرزمینم
من هردارویی بگی خوردم
سلام منم داشتم ۳ماه دارو مصرف کردم
لتروزول وکپسول اووژن و رووفولیک وآمپوا هاش ام جی.
خداروشکر جواب داد والان ۶هفته ام
راستش من با تنبلی شدیدی که داشتم بعد از 3سال بدون دارو باردار شدم البته یه مقدار فعالیتم زیاد کردم و خوابم هم تنظیم کردم
اوزیل پلاس
یکسالم دقیق زمان میبره نگران نباش استرسو دور کن
من لتروزول خوردم با اسید فولیک و ویتامین دی و اوابوست البته تحت نظر دکتر بودم عکس رنگی هم گرفتم بعدش دیگه باردار شدم..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.