۷ پاسخ

اصلا نگرااان نبااش عزیزممم
خدااروشکر واسه پسرمن سبک بود اذیت نشد زیااد من جوریکه فک میکردم شاهان اذیت بشه وگریه کنه اصلا اینجوری نبود

هیچی نیست اصلا نگران نباش پسر من اصلا اذیت نشد

وای منم ۲۲ روز دیگه 🥲

منم🫢.

اصلا سخت نیست من واسه پسرم شنبه زدیم . هر چهار ساعت استا دادم اصلا اذیت نشد

آخ آخ منم

دقیقااا پنجشنبه من باید بزنه استرس دارم 🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ مامان 𝔇ℑ𝔄ℜ ۱ سالگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی