من امروز واسه پسرم عدس پلو درست کردم ب روش نی نی ها دوست داشت خیلیی
عدس و برنج و سیب زمینی و گوشت گوسفندی چرخ شده همه رو باهم پختم میکس کردم
البته یک پیاز کوچیک رو ریز کردم با روغن زیتون سرخ کردم گوشت رو تفت دادم با ی ذره زردچوبه همه اینا با شعله خیلیی کم بعدم برنج خیس خورده و شش دقیقه جوشوندم ابکش کردم بهش اضافه کردم و عدس هم چند ساعت خیس کرده بودم ....
گوشت ماهیچه یا بلدرچین سیب زمینی پیاز گوجه هویج با یکم زردچوبه.پسر من عاشق این سوپه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.