۵ پاسخ

به پلیس زنگ بزنین

عزیزم برو شکایت کن، اگه حوصله شو داری!🙄

دعوا بدتر میکنه با زبون هوس بگین توی یک ماه بنظرم زوده که دلخوری راه انداختین درثانی برادر شوهرت چه کنه خب فقط خونه رو فروخته

اما بازم ب زبون خوش بهشون بگو بهتره دعوا بدتره

والا با ادم زبون نفهم چکار میشه کرد. ما این مشکل و کرج بودیم داشتیم اما خداروشکر تحمل کردم و چون مستاجر بودم اومدم تهران

سوال های مرتبط